Tuesday, April 12, 2011

Just can't get enough

Assalamualaikum..neway xde bnda nk story..juz minor things..
semalam beday along(shino kidz)..buleh x prasan tu beday dia..nyesal x sudah psl x leh wat pape..hahahaha..beday dye kitaorg siap g main badminton agi kt blakang kedai dye..kalau tau aritu beday dye mmg mati la dye kne..hahahahhaa..

So cite psl arini plak..smalam lepas dr men badminton tu tros g sambung on9 kt cc..update blog lebiy kurang then sampai kul 7am aku balik umah..mandi2 ape lebiy kurang psl nk g interview kt kulim..tmpat tu name showa denko..sakit bdn jgn ckp la..da lame x men badminton..last men time form 2 kot..hahahaha..ni tgh update ni pon dok rs lg sengal2 kt lengan ngn kaki..kul 8 aku,lan ngn pali gerak gi kulim..pali teman je psl nk tunjuk tmpat tu..aku ngn lan x tau..sampai sane,interview lebiy kurang pastu org HR tu ckp nnt dorang call..aku panas ati la..dh la tunggu turn berejam..pastu ckp cmtu lak..klau xnk amik org dtg keje x yah la interview..da slesai sume aku ngn lan gerak balik umah..lan nk singgah cc..aku gerak balik psl nk on9 kt umah..

Balik je umah aku tros mandi..lapar kot..lps da wangi sume aku on pc nak on9..da on aku pun bukak la fb..noti dlm belas2 jek..tp tetibe ade message..jarang aku nk dpt message ni..bukak pnye bukak tgk2 from huney cayunk...hahahahaha..mmg sentap la kan..dye tny aku mmg da xnk kwn dye ke?...aku ckp la bkn aku tanak kwn,tp dye yg delete,so aku paham2 jelaaa...then dye ckp jgn la camtu..n she say she miss me..WTH??? aku da ade gf kowt..ouhhh..lupe lak nk mention psl ini huney..well,way back then she was my bestie..dye ni slalu ade prob ngn bf dye..sampai nk bunuh diri la ape la..tiap2 ari aku pujuk dye..aku ckp x yah la nk buat keje gile bagai..then dye ckp klau xnk dye wat sume tu aku kne khwn ngn dye...sudahhh...aku x tau menau nk kne khwn lak kan..dye ckp xpe..psl umah sume jgn risau..daddy dye leh supply..aku xnak laaaa....aku ade tnye family aku psl ni..mama aku ckp klau da jodoh nk wat cmne..khwn jela..then aku pk2 xkn aku nk wat keje gile ni..aku mude lagi kowt...aku pun cancel..aku move on..aku kurang contact ngn dye..aku da xnk ade pape ngn dye..aku xnk dye control mind aku..coz aku agak senang terpengaruh..so skang dye cari aku balik..dye nak ape aku x tau la..tp skit pun aku x risau..aku da ade ape yg aku nak..aku da ade siti noraini..she's my everything..i will do anything to defend our relationship..aku xkn sng goyang ngn dugaan..huney ade add aku td..i hope she will remain as friend..klau lebiy2 aku delete jek =)


Baby.. jom g kfc? i love u =)

3 comments:

  1. hahahhaha..
    halamak..
    ade fans ye..
    xsangke anda hot rupe nyew..
    sampy ajk khwn 2..
    woot woot..
    sugar daddy i pown xdew nk ajk khwn(men2 jewp)
    hehhehe..
    ;P

    ReplyDelete
  2. hahahahaha.... ape la bby..
    i x hawt laaaa...
    =P
    kalau i hawt pon u je yg nk kt i..
    org lain tanak =P
    love u =)

    ReplyDelete