Friday, December 10, 2010

Its all start with a SMILE...

Hey.. 1stly i wanna warn u that im not really good in writing...haha..

And Welcome to my first post.. ^_^
So sbnarnye da lame aku nk buat blog ni.. tp rase malas yg teramat sgt pasal nk kena tulis itu,tulis ini,copy itu,pasti sini..aku rs agak mnyusahkan n hati aku x terbukak lansung nk buat blog ni..tp sperti ape yg korang nmpk kt atas tu...tak bkn yg tu tp yg 1 lg..tak tak,bawah sket..haaaaaaa... yg tu... yg ade tulis "its all start with a smile" tu..so korang mesti la agak trtanye2 knp smuanye bermula ngn snyuman kan? meh sni aku nk explain..mulenye aku tgh berfacebook..belek pnye belek wall facebook yg membosankan tuh skali aku jumpe sorang gurl..snyuman dia perghhhh...xpyh ckp la..mmg TERBAEK la (for me la)...aku pon ape lg,add jela..
skali dia accept de..aku pon mcm biase la..dh org accept kite tenkiu kn aje..pastu kitaorg xde sembang pape pon..N mcm biase la..ngadap jela facebook yg boring tuh tiap2 hari..


Haaaaaaa.. ni ade perkembangan..5-6 hari lps kejadian add accept tuh aku pon on9 lah lagi..sampai la aku nmpk dia pnye status tulis "mn Mohammad Asraf Ramli menghilang?"...aku pn mcm biase,nyebok kt status dia..aku igt sape daa asraf tuh.. skali bf dia..so aku gtau dia yg bf dia g oversea tinggal dia..pasti dia ckp aku nipu (mmg pon)..aku ckp yg bf dia tnggl dia n soh dia jg diri.. hahahahaha.. dia ckp aku jahat..last2 skali aku ckp yg bf dia pengsan..pasl kne ggt ngn SEMUT ALIENS! dh dia ckp aku mereng..haha...pastu aku pn sembang2 la ngn dia..mrepek2 psl aliens..

Sejak ari tu klau aku on9 jewp aku carik dia..korang tau nape? bkn psl suke,bkn pasal sayang,bukan pasal cinta tapiiiiiiii pasal dia pon dok on9 jugak!hahahahaha.. tu yg aku carik dia psl aku nk nyembang..nk mrapu..so aku pn lepak jela page dia..sembang2 pasl ape aku pn da x ingt..slalunye aku cr dia kt chat jewp..aku suke je chat ngn dia psl aku suke advice org..(diri sndri xpnhnye btol)...and 1 day aku pon on9..tgk2 daktu ade ade prob ngn bf dia..bkn prob biase beb..tp sampai ke break up..aku pn pujuk la dia..want her to feel better.. xnk dia sedih2 psl dia kwn aku..suke kwn2 aku sedih,nanges,marah..aku pon tnye la knp jd cmni..dia pn explain la..n reason knp bf dia break up ngn dia mmg x best..tp bnda dh nk jd..
lps tu dia ckp dia nk update blog dia..aku pon tggu jela..tggu pny tggu last2 skali siap gak..
aku pn g la tgk..pastu baru aku sedar knp smua org terhegeh2 nk buat blog..psl blog ni la tmpat nk luah prasaan,tmpt nk lepas geram..dia pon luah la smua yg dia rs dr perpisahan(ceh vocab x leh blah) dia ngn bf dia..aku pon bace..aku sedih gak la..psl ape? bkn psl dia x tulis cite pasal aku la.. mrepek je korang ni..tp psl post dia tu la..dia cite dr mule dia knal bf dia smpi la dorang clash..tp kan korang..aku rs dh jauh aku menyimpang ni..


Sooo... tu la knp aku trase nk buat blog.......
SEBAB SEMUANYA BERMULA NGN 1 SENYUMAN.

              A SMILE THAT INSPIRED ME IN MANY THINGS...



Thanks Ayien ^^




No comments:

Post a Comment