Friday, December 10, 2010

Diamonds are forever...

hyep! Ewah2...baru je nulis post ni dh tulis balik kn?
ketagih ke pakcik?? hahahahaha. actually aku saje nk update psl x der cite yg best kt facebook ntok aku pegi nyebok..haaa...kemain lg aku menaip..nsib baik akak aku yg cute molek ni bg aku pinjam lappy dia.. klau x takde la aku boleh menaip psl mama aku gune pc...dok harvest hasil tanaman farmville dia..

orait berbalik pd tajuk..korang pnh x rs diri korang dh jumpe sesuatu yg berharga dlm diri korang? senang ckp lover korang la.. yela umo tgh muda mudi cmni msti la nk bercinta je keje kn? so ape pandangan korang ngn lover korang tu? is he/she your precious diamond?

korang sanggup ke korban sgale ntok diamond kesayangan korang? well,yg tu la yg tu la yg aku nmpk zaman skang ni..sanggup korban jiwa raga ntok org tersayang.. tp korang tau ke dia mmg yg terakhir buat korang..?x ke korang kecewa frst menonggeng klau dia blah dr idup korang? bg aku diamond aku bkn la terletak pd seseorang.. tp kenangan adalah diamond aku.. memories will last 4ever.. but people? sometime we gonna forget them or they're the 1 who abandon us..

smalam 1st time aku nyanyi kt sorang girl..YES aku bangga.. pasal dia suka.. wlaupun suare aku mcm itik ayam je kn.. tp aku x kesah.. psl aku x pnh buat.. n aku nk try.. slalu aku dedicate lagu pkai youtube jek.. ni aku nyanyi tros kt dia kn.. pergh... feelings dia mmg lain la.. dup dap dup dap jantng ku berdegup ms nk nyanyi tuh.. ewaaaahhh~ kemain lg si aliens ni kan.. hahaha..
well... the moment that i sing a song to her is the moment that i'll never forget..
And that's my diamond.. because it will last forever..

When I see your face
There's not a thing that I would change
Cause you're amazing
Just the way you are
And when you smile,
The whole world stops and stares for awhile
Cause girl you're amazing
Just the way you are

No comments:

Post a Comment