Saturday, December 11, 2010

Taylor Daniel Lauther...... >=0

Adalah seperti tajuk diatas saya ingin mengumumkan perang antara iwan ultraman and T.D Lauther a.k.a Jacob from the twilight saga.I'll put this creature picture under this statement.

As you can see,this werewolf already use some sort of mind controlling technique to control my bestfren mind (ayien ramly)
Saya ada bukti yg kukuh atas penuliasan saya.selepas siasatan lanjut,pihak ultraman mendapati sebab2 Jacob melakukan perkara keji ini adalah berasaskan dendam..
Jacob sgt sukakan ayien tetapi cintanya ditolak mentah2 kerana ayien tahu jacob suka mkn daging lembu korban mentah2.oleh itu ayien berasa geli untuk mendampingi Jacob..
Atas dasar werewolfnye Jacob berasa dengki yang teramat sangat kerana iwan ultraman telah menjadi bestfren Ayien dan dia telah mengawal fikiran Ayien menggunakan kuasa mistik miliknya.
Akibat perbuatan Jacob itu Ayien tidak sedarkan diri dan mula menyukai Jacob walaupun dia tersangat lah benci terhadapnya..
Dan sekarang ini anda mesti memberi kerjasama dengan pihak ultraman untuk memberkas@membunuh Jacob kerana dia adalah sgt bahaya!
Sila call no yg tertera jika ada sebarang maklumat terhadap beliau 1-300-JacobMustDie.


No comments:

Post a Comment